onsdag 13 augusti 2014

Ny blogginspiration, finally

Ja, vad ska man säga? När jag fick min semester efter Dyltabruk åkte jag direkt upp till min sommarstuga, och sedan dess har jag haft noll sug att skriva av mig i min blogg. Så att sitta och trycka ur sig inlägg med "skrivkramp" struntade jag i.

Men nu börjar det hända mer på hästfronten igen, min semester är slut och vardagen börjar åter ta fart, så nu har jag tänkt att komma igång med den vanliga uppdateringen igen!

Jag ska bland annat försöka få ihop en hel "berättelse" som sammanfattar vår meeting-helg i Dyltabruk.

Jag har film på 3,5 klass av 4 (sista klassen tog bandet slut från galoppen....) och när jag kom hem från sommarstugan laddade jag upp filmerna.

Tänkte nu publicera alla filmerna från alla våra starter 4-6 juli. Jag kan ju först tillägga att eftersom en framsko flög av 10 minuter innan första starten under fredagen så red vi alltså första klassen utan (!) sko. Det gick faktiskt bra då underlaget var suveränt bra! Några extraspänningar dock och så även under resterande starter under helgen då jag blev lite försiktig eftersom jag inte visste om min egenpåslagna sko skulle flyga av eller inte...

Men, här kommer i vilket fall första starten, fredagens MsvB:4. Om ni vill kunna se filmen i större storlek kan man även klicka här för att komma direkt till filmsidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar